joojoo arta

بدون عنوان

1393/2/29 14:56
نویسنده : maman saghar
84 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بچه ها من مامان ارتا هستم من الان ارتا رو 26هفته ای باردارم عاشق تگون خوردناشم جالب بدونین من وقتی باردار شدم بخاطر ویارشدیدی که داشتم گفتم اولین و آخرین بچه ایه که خواهم داشت ولی بعد اولین تکون خوردناش عاشق بچه شدم امیدوارم شرایط زندگیم جوری باشه گه بتونم کلی واسش خواهر وبرادر بیارم بچم خوشحال شد با یه لگد حرفمو تایید کرد آرتا با وجودش به زندگیم خوشی داد قدم خیر زندگیه من با اولین قدماش باعث رونق زندگیم شد عاشقشم دوست دارم این 3 ماه زود تموم بشه وارتای من دنیایی که خدای مهربون واسش مقدردیده رو ببینه جالب بدونین اولا که نمیدونستم باردارم چیزایی خوردمو کارایی کردم که هر بچه ای عمرش بدنیا نبود....وای خدا رو شکر میکنم با وجود صحبت دکترم راجع به استراحت مطلق بودنم خودم برای خرید سیسمونی رفتم کارامو خودم انجام میدم خدا میخواد که آرتای من سالم بدنیا بیاد چون من همیشه عاجزانه ازش اینو میخوام واسه همه مادرا وبچه هاشون دعا میکنم که همیشه سالم باشنو شاکر

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به joojoo arta می باشد